Центр здоров'я
“Найвища цінність у людини-це її здоров'я.Вона зможе його оцінити,якщо його втратить” О.Захаренко. “Людина-найвищий продукт земної природи .Але для того, щоб насолодитися скарбами природи,людна має бути здоровою, сильною та розумною” І.Павлов
Завдання
Організація науково-методичного та інформаційного супроводу. Досягнення виконання правил збереження здоров'я. Формування в учнів потребу морального, психічного та фізичного самовдосконалення.
Принципи
-послідовність у діях педагогів, батьків, психолога, медичних центрів; -систематичність у профілактичній роботі; -особистісно-орієнтований підхід; -саморозвиток особистості,формування навичок здорового способу життя; -об'єктивність,достовірність інформації, що використовується.
Форми та методи роботи
Співпраця з клінікою дружньою до молоді;WikiWall газети превентивного напрямкуУроки фізичної культури;Психологічна робота; Уроки курсу “Основи здоров'я"
Ті методи які більше подобаються учням
Рольова гра. Суть методу і його мета: інсценізувати незвичні для учнів ситуації та події юридичного характеру. Рольові ігри сприяють кращому розумінню цих ситуацій, а також формуванню співучості щодо тих, про кого йдеться у грі. Наприклад, у рольові грі про грабіж учнів, виконуючи роль жертви, набувають навичок ситуативно відчувати, що означає бути жертвою злочину.
Дискусія в класі. Суть методу та його мета: дискусії дають прекрасну можливість виявити, яку позицію вчителі та учні займають щодо правознавчих проблем, зокрема, прав людини.Крім засвоєння інформації про факти учні повинні уяснити собі проблему в цілому. До того ж обговорення дає можливість навчитися слухати свого співрозмовника, говорити по черзі, а також набути інших навичок роботи в колективі, без яких виробити в собі повагу до закону, до прав інших людей неможливо.
Використання малюнків. Суть методу і його мета: малювання в класі може бути використане для того, щоб навчити учнів спостерігати і співпрацювати, розвивати їхню уяву, виховати співчуття до людей, зображених на малюнках, або для знайомства з іншими учнями класу.
Заходи учнівського самоврядування "Центр здоров'я"
Чи вміємо ми культурно поводитись?
Боротьба зі злочинністю – наша спільна справа.
Попереду – ціле життя.
Злочин і покарання.
Ти громадянин незалежної України.
Від пияцтва до злочину – один крок.
Алкоголь руйнує здоров’я людини.
Бережи сім’ю.
Чи маємо ми право вбити людину?
У чому краса людини?
Умій відчувати поруч себе людину.
Залишити після себе слід на землі.
Немає коментарів:
Дописати коментар